Fw: Gold Price

PureBytes Links

Trading Reference Links

Hej

Då och då skymtar det till ett Svenskt namn på listan , vilket har fått mej
att fundera på om inte det är dags att vi bildar en Svensk användarklubb .
( eller finns det redan en som jag missat ? )

Jag vet att det finns många användare av MS , men hur många är vi ?
Är alla Svenska användare experter på Tekn.Analys eftersom det är så få
Svenska brev på listan , eller är det möjligen så att MS-ägare är ett
tåligt och blygt släkte , som när de får problem av något slag , rycker på
axlarna och säger j..a program och återgår till Fundam. Analys , så får det
ju inte bara vara . Vi vill ju alla tjäna pengar på våra aktier eller hur ?

Jag fick mitt första MS (för DOS) på många krokiga vägar från USA för en
7-8:a år sedan och har allt sedan dess inte funnit något som är bättre
eller lättare att använda , naturligtvis har jag haft alla sorters problem
under vägen , allt från att skaffa in data till att förstå hur en Indikator
fungerar . Det finns mycket som jag fortfarande inte förstår och kommer väl
med all säkerhet alltid att finnas .
Hur som helst , jag är villig att dela med mej av mina erfarenheter .

Sitt inte ensam på Din kammare och slit ditt hår i förtvivlan över något
som Du inte förstår eller har problem med , någon av oss andra kanske redan
har en lösning på Ditt bekymmer .

Jag är bara en liten fritidshandlare på aktier men vill ändå tjäna pengar
på mina aktier och det vill väl Du också eller hur?

SÄND MEJ EN RAD OM VILKEN VER. DU ANVÄNDER OCH EN LITEN BAKGRUND (om du
vill) SÅ SKALL JAG SAMMANSTÄLLA EN LISTA PÅ ANVÄNDARE OCH SÄNDA TILLBAKA
TILL ALLA SOM SVARAT .

Det hänger inte på Dig om du skall bli en BÄTTRE TRADER , det hänger på OSS
ALLA .

MVH  BoL

E-post : bolum@xxxxxxxxxx

Snigelpost :	Björn Bolumlid